tirsdag 26. mai 2009

PROM 2009

Da var dagen for Prom 2009 endelig her.

Dagen starta helt perfekt jeg fikk snakka med Benedicte og pappa i det jeg sto opp (det er bare to uker til de kommer !!!!) Derreter kom Maddi til Vaffler med sirup på før hun kjørte meg ned til frisøren som ordna håret til meg og Katrine. Spurta vidre over til den andre frisøren hvor Maddi fikk gjort sitt hår og jeg møtte Alex og Jordan fra klassen min. Maddi og jeg kjørte til Santa Rosa hvor vi fikk gjort sminken vår, de var kanon gode ! Sminken min så helt ubeskrivelig ut !! Fikk kommet meg hjem of rusha i kjolen min før Barbara kom for og ta noen bilder.

Luise, typen hennes og Katrine var følge mitt inn til San Francisco hvor vi stoppa på hotellet før jeg og Max gikk over til hotellet Ballet skulle værte på. Var litt rart å gå i en sjokk rød kjole og 13cm hæler midt på i sentum av San Francisco.

Ballet var vel helt ok, DJ sprengte to høytalere, maten var sånn någen lunde bra men resten var helt topp !! Masse masse greie folk fikk dansa og hatt det kjempe artig. Den artigste delen var nok etterfesten på hotellet. Politiet kom og kasta ut en haug med ungdommer men Barbara, Gerett og jeg delte et rom. Heh, jeg var så trøtt at jeg sovna klokka 2 men Barbara festa videre et parr timer til.

Prom 2009 var en helt magisk opplevelse og dette har nok vært en av de beste helgene hittil. (To uker til Benedicte, mamma og pappa kommer og en månde til jeg er HJEMME)

Det er masse biler fra festen men jeg hadde et så proft kamera at jeg torte ikke ta det med så skal sanke inn litt bilder fra folk.

Beskrivelse under bildene

Maddi og jeg har vært hos frisøren men ser fucka uten smine.

From the side

And behind

Barbara og jeg

Barbara og Gerett
Søtt..

Min kjole

Barbara sin kjole

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hun på det øverste bildet ligner på Eirin :P

Så dere hadde det fint? :)

DANIELA sa...

Katrine du va så fin når du sku på prom. e så sjalu på dæ. æ savna dæ så masse, æ gleda mæ sånn til dukommer hjem !!!

Linn Jeanette sa...

Hei :)
Lurte bare på når du fikk vertsfamilie? :p

Anonym sa...

Så fin du va!:)
Hilsen Trine