tirsdag 12. mai 2009

Oppdatering

Her kommer det litt bilder fra den siste månden.

I påskeferien var jeg i en Japansk Te hage med min område representant i San Francisco hvor vi møtte annen norsk jente (som nesten ikke snakka norsk, men kinesisk) Det var en kjempe fin dag og jeg storkosa meg. Ellers så er det bilder fra min 18-års dag og da Katrine og jeg dro til San Francisco for og se Wicked (trolmannen fra Oz). MIdt oppi dette har jeg prøvd over 40 ballkjoler og et x-antall sko. Den store dagen er 24. mai, da skal jeg bli behandlet som en prinsesse. Ellers så har vi bare 13 dager igjen på skola, det er ganske artig det !! HAHA

Her kommer en liten plan over hva som skjer de neste 4 ukene.

Søndag 17. mai: Feiring i San Francisco
Helga 22-24. mai: Fredag; Powder Puff, jentene får spille amerikansk football. Søndag; PROM
Mandag 25. mai: Friiii
Tirsdag 26. mai: Serior ditch day (seriorere drar ikke på skola)
3-5 juni: Finals ("tentamen")
Lørdag 6. juni: PROJECT GRADUATION (250 000 kroner på EN fest)
Tirsdag 9. juni: MAMMA OG PAPPA KOMMER !!!!
Onsdag 24. juni: San Francisco-London
Torsdag 25 juni: Home sweet home..

Det er vel en ganske kort hva som kommer til å skje de siste ukene.


Katrine og Barbara lagde krone til meg

Katrine på resturang

Meeeeee

Lesley hadde laget kort til meg på norsk.
Alexia hadde laget gigant coocki
Gråde som bare det

Katrine, meg og BarbaraBARBARA (aka Barbie)
Litt trøtt kansje..
Katrine og Barbie hadde baka til meg.
På vei hjem fra San Francisco
My Katrine
Mee..
Inne på teatere.
På vei til San Francisco
Kansje du tror det men hun blir aldri... Slaven min..

POKER FACE
Te hage
Blomster

En tårn ?
Vakkert
Vakkrere
Ubeskrivelig
Har ikke ord

Wooooow...

























2 kommentarer:

Isabell Mari sa...

Naaaw, så søtt det korte va fra ho venninna de som ikke kunne norsk :D

Benedicte/søster sa...

MAMMA OG PAPPA ?! HVA MED MEG? ER JEG HELT BORTE FRA DIN VERDEN KANSKJE ? TUSEN TUSEN MILLIONER TAKK, NÅ FØLER JEG MEG HUSKET !