fredag 22. mai 2009

Ja vi elsker dette landet..

I kjent stil så starter det nederst og går opp..
Da var da min 18 17. mai over, og den ble ikke feiret på tradisjonelt vis. Her var det Golden Gate i og 40 varmegrader som sto på planen. Denne helga var nok en av de beste helgene jeg har hatt her borte. Helt utrolig vær, pool party som du ser lengre ned på bildene. Ja rett og slett utrolig !!
Denne uka har vært litt stress, har vært ganske masse og gjort på skola pluss at jeg er kjeme exited for Prom som er på søndag. I morgen (fredag) har vi kort dag hvor vi slipper ut av skolen klokka 12.45 siden Year Book skal deles ut og det er Powder Puff (jenter spiller amerikansk football).
Jeg må si til min kjære søster som ble litt skuffet over tidligere blogge innlegg: Sefølgelig gleder jeg meg til du skal komme og sparke meg ut av senga !? Jeg deler den beste senga i verden med deg !
De er i motsatt rekkefølge..
Egge løp


Egge løp

Sekke løp

Is, pølse og brus sto på menyen.

Blås..

Ja vi elsker dette landet...

Gratulerer med dagen kjæte lansmen !


Vi gikk i tåg

Hurra hurra hurra

Et underverk

Smil

På vei til San Francisco

My good girl

Ta livet som det faller seg...

SKÅL !


Hei dur hvor det går

Vi lever livet

Hehe..

Kuler den helt jeg


KRIG

Se så søtt


Kan bli kanske så sinte.


To gode venner.

Sol inne, sol ute, sol i hjerte, sol i sinnet. Sooool bare soooll

Lek !

Ikke på første forsøk !

Stor kosa meg jeg !


Ligger vi støtig ? Nei

Framtidig hekkeløper ?

Katrine and Rubie

Katrine !

The POOL !
Katrine and Katrine

Ingen kommentarer: