onsdag 13. mai 2009

D-day -28

Dagene går jo som det suser !
I går la jeg meg klokka sju og sov som en stein til klokka halv åtte i morrest. Da kom Ben på døra og lurte på om vi kunne dra 10min tidligere, heh, det gikk ikke så bare. Jeg fikk ikke i meg frokost og ikke smurt meg lunch så hadde ikke den ultimate starten på dagen. Kom meg endelig på skolen hvor jeg fikk i meg noe mat så jeg ikke surnett helt.

I dag hadde de noe ala Tine Staffeten på skola for 5-6. klassinger, så Katrine og jeg dro bort og sa hei til hennes vertssøster og vertsmor. Fikk pusla i meg mer mat før vi hadde to timer Anatomi (jeg kunne ha spydd). Det er en jente på gruppa vår som snakker så inni det rødgrønne, kontinueli det er helt umulig for henne og holde kjeft. Så det var ganske befriene og komme ut derifra når timen var ferdig.

Aliah, Katrine og jeg dro til Outlette for å se om vi fant oss 17. mai kjoler. Det er ganske dårlig ut nå, så er litt spent på hva jeg skal ha på meg. Jaja, finner nok altids noe.

Nå skal jeg lese til matte pøve (blæh) så ønsk meg lykke til 1

PS !!!! JEG HAR KJØRETIME I MORGEN !! Please help me..

Ingen kommentarer: