fredag 3. oktober 2008

Tall, tall og mer tall

Det var en ting som var et problem i dag, i går kveld satt jeg opp og så på House til klokka var 1. Så jeg var veeeldig trøtt når jeg sto opp i dag. Det passer seg ikke så veldig godt med en fysikk prøve. Men følte det gikk ganske bra på den jeg. Fikk svart på alle, og hadde ikke så veldig store tviler.

Etter skola dro jeg og Katrine ned til Downtown for å se på bursdagsgaver pluss at hun skulle i en klesbutikk ! Først fant vi ikke butikken, så vi gikk og gjorde litt andre ting. Og når vi først fant butikken så var den stengt. Hun var høvelig skuffa, men hun fikk hvertfall kjøpt seg UGGS. Vi stoppen innom et italiensk bakeri før vi tok fatt på hjemveien. Vi gadd ikke gå lengere en til skola, siden der møtte vi football laget som nettopp var ferdig med noe trenings opplegg, så typen hennes kjørte meg hjem.

Nå sitter jeg og gruer meg til matteprøven i morgen.. Har ikke lest så alt for mye, men føler meg litt sikker på alt. Men det gjelder å føle seg 110%, det vil vel si at jeg må henge i. Får ikke lest så mye i fre før klokka er over ni.. Siden Dawson og Madelyn er oppe... Vi får vel gjøre et forsøk..

1 kommentar:

Erika Ulrika sa...

Hey! Du nå har jeg snakka med de og jeg skal kanskje dra i feb jeg også :D Må bare snakke med skolen om det ^^ Hihi